Lejerservice

Drift og vedligeholdelse

Målsætning for helse, miljø og sikkerhed
KLP Ejendomme A/S skal bidrage til et godt bygningsmæssigt miljø gennem bedst mulig forvaltning, drift og vedligeholdelse af vore ejendomme, og med dette forebygge ulykker, helse- og miljøskader for vore lejere, egne ansatte og vore omgivelser.

Drift

Driften af ejendommene foretages af KLP Ejendomme A/S, som forestår/foranlediger leverancer/ydelser af varer og tjenester til fælles anvendelse og drift af ejendommene.

Generelt kan man sige, at driften omfatter følgende ydelser, som dog kan variere meget fra ejendom til ejendom:

  • Periodisk tilsyn med ejendommene, service, kontrol og drift af tekniske anlæg
  • Udarbejdelse af driftsregnskab
  • Kontrol og renholdelse af fællesarealer inde og ude
  • Varme, køling, ventilation
  • Renovation
  • Internkontrol
  • Vagttjeneste og sikring

Tilbagemeldinger

Vi er som ejendomsejer helt afhængig af tilbagemeldinger fra vore lejere, såvel ros som kritik.

Vedligeholdelse

Målet med vedligeholdelse er at opretholde ejendommens forudsatte standard.

Profil

KLP Ejendomme ser vedligeholdelse af vore ejendomme som en meget vigtig del af forvaltningen. Vi har gode rutiner for vedligeholdelsesplanlægning og opretholder en generelt god stand i vor ejendomsmasse. Vi tænker langsigtet og har 1-, 3- og 5-årsplaner for vedligeholdelse.

KLP Ejendomme og vore lejere

Delt ansvar for vedligeholdelse. KLP Ejendomme har det særlige ansvar for vedligeholdelse af fællesarealer, tekniske anlæg og ejendommens facader. Indvendig i de enkelte lejemål er det lejeren, som har ansvaret for vedligeholdelsen. I lejeperioden skal lejer vedligeholde lokalerne, således at de opretholder samme standard som ved overtagelsen.

Serviceydelser

Booking af møderum

Booking af møderum foregår elektronisk på Ejendommenes bookingside via nedenstående link:

You can book your meeting rooms electronically via the link below:

You can book your meeting rooms electronically via the link below:

Mødebooking

Hvis du har spørgsmål til systemet er du velkommen til at kontakte receptionen på tlf.: 7026 2661

If you have questions regarding the booking system, please contact the reception on tlf.: 7026 2661

Forplejning

I vores kontorejendomme i Ørestad City drives personalerestauranterne af  virksomheden WIP - Fazer Food Services A/S.

For den daglige drift står køkkenchef Johnny Jensen.

Personalerestauranten serverer dagligt morgenmad og frokost med fokus

på sund og ernæringsrigtig mad, som er lavet fra bunden. Dagens ret kan bestilles med hjem.

Derudover tilbydes også følgende serviceydelser:
 

  • forplejning og servering til møder i kantine, konferencecenter eller i egne kontorarealer.
  • mad ud af huset
  • forplejning til firmafester, som kan afholdes i personalerestauranten.
  • torvedage
  • arrangering af receptioner, events og kundearrangementer.
     

Lejere kan bestille forplejning til møder osv. online via Wipshoppen.

 

Kontaktinformation
Johnny Jensen
Tlf: 22 27 88 67
E-mail: 1339@wip.dk

Mere information
Fazer Food Services A/S
Wipshop onlinebestilling

Frisør

2 B Cut tilbyder klipning og hårpleje til KLP's lejere.

  • klip til damer og herrer
  • farvning
  • permanent.


Salonnen er åben på tirsdage og fredage.

Frisørarbejdet udføres af to kompetente og dygtige frisører med mange

års erfaring. Frisørerne har fingeren på pulsen via løbende kursusdeltagelse,

samt deltagelse i DM og VM for konkurrencefrisering.

Tidsbestilling sker direkte via vores online booking system (se link under "mere information").

Kontaktinformation
Anna Marie Ibsen
Tlf: 26 20 33 00
E-mail: mail@2BCut.dk


Mere information

www.2bcut.dk

2Bcut Bookingvejledning

Massør

Alle virksomheder, som bor til leje i KLP’s ejendomme, kan tilbyde deres

medarbejdere erhvervsmassage på stedet. KLP-husene har allieret sig

med Corpus Sanus-klinikkerne, som udfører kropsmassage til forebyggelse, reparation og velvære.


Corpus Sanus arbejder ud fra den enkelte persons aktuelle behov, hvad

enten det drejer sig om:

  • ømhed i nakke og skuldre
  • migræne
  • museskader
  • afspænding.


Der gives gerne gode råd og kropsøvelser med på vejen.
 

Kropsmassagen bookes online via bookingsystemet (se link under "mere information") med tider på alle arbejdsdage fra kl. 9.00 – 17.00, og behandlingen varer ½ eller 1 time efter ønske. Klinikkerne er beliggende i velindrettede lokaler i KLP-husene – uden støj og larm.


Ejeren af Corpus Sanus, Vibeke Broe, er uddannet massageterapeut med supplerende uddannelser inden for kropsterapi. Hun har mange års professionel erfaring ved briksen samt en kontorbaggrund inden for IT-branchen og kender selv alle ”musefælderne”, der følger med

stillesiddende arbejde.


Kontaktinformation
Vibeke Broe
Tlf: 25 67 31 00
E-mail: broe@corpus-sanus.dk

 

Mere information
Bookingvejledning

Corpus Sanus.dk
Corpus Sanus online booking

Renseri- og vaskeordning

KLP har nu indgået renseri- og vaskeordning med Berendsen.

Der bliver tale om en smart ordning, bl.a. med bestilling via app.

Ordningen hedder Officelaundry og lanceres i den nærmeste fremtid.

 

 

Cykel reperation og - vedligeholdelse

Få ordnet din cykel - mens du er på job!

KLP Ejendommene har indgået aftale med virksomheden Ren Cykel.

Det betyder, at der med jævne mellemrum kommer en dygtig cykelmekaniker forbi KLP og udfører service og reparation på vores private cykler.
Ren Cykel udfører reparationer og service i eget mobilt værksted, som holder på rampen bag ved ejendommen Arne Jacobsens Allé 15-17.


Tilmeld dig ordningen og book tid til din cykel i dag
Vi har samtidig fået en webportal med en let elektronisk bookingservice.

Her kan du få overblik over priserne samt se hvornår Ren Cykel kommer næste gang. Din betaling sker via Dankort & MobilePay

og ordningen tilsigter i det hele taget, at gøre det så let som overhovedet muligt, at få din cykel repareret og vedligeholdt.

Læs mere om ordningen og book tid her: http://www.rencykel.dk/booking

Når du har tilmeldt dig ordningen
Når du er tilmeldt ordningen, bliver du automatisk tilmeldt en påmindelses

service via e-mail eller SMS, så det er let at følge med i hvornår Ren Cykel kommer forbi os næste gang.

Påmindelses servicen udsendes ca. 1 uge før Ren Cykel kommer forbi.

Når du Ren Cykel, skal cyklen blot afleveres til Ren Cykels medarbedjer når du møder og ikke låses. Når arbejdet med din cykel er færdigt, får du en SMS og kan afhente cyklen hos Ren Cykels medarbejder samtidig med at du afregner.

Alle henvendelser sendes til Ren Cykel på info@rencykel.dk som er virksomheden bag ordningen.

Bil rengøring

Få rengjort bilen - mens du er på job!

KLP Ejendommene har indgået aftale med virksomheden Ren Bil.

Det betyder, at der med jævne mellemrum kommer en dygtig klargøringsfolk forbi KLP og udfører Indvendig og udvendig rengøring af vores biler.
Ren Bil udfører reparationer og service i ejendommenes parkeringskældre eller på rampen bag ved ejendommen Arne Jacobsens Allé 15-17.


Tilmeld dig ordningen og book tid til din Bil i dag 
Ren Bil har en webportal med en let elektronisk bookingservice.

Her kan du få overblik over priserne samt se hvornår Ren Bil kommer næste gang.

Læs mere om ordningen og book tid her: http://renbil.eu/2016/03/31/oensker-du/

Når du har tilmeldt dig ordningen
Når du er tilmeldt ordningen, bliver du automatisk tilmeldt en påmindelses

service via e-mail eller SMS, så det er let at følge med i hvornår Ren Bil kommer forbi os næste gang.

Påmindelses servicen udsendes ca. 1 uge før Ren Bil kommer forbi.

Når du bruger Ren Cykel, skal bilen eller nøglen blot afleveres til Ren Bil's medarbedjer når du møder. Når rengøringen af din bil er færdig, får du en SMS og kan afhente bilen hos Ren Cykels medarbejder samtidig med at du afregner.

 

Betaling 

Din betaling sker via Dankort eller MobilePay og du får kvittering tilsendt når betalingen er modtaget.


Alle henvendelser sendes til Ren Bil på http://info@renbil.eu som er virksomheden bag ordningen.

 

Plante- og blomsterservice

Grønning Plantemiljø har etableret ”grøn trivsel” for KLP ejendomme og indrettet fællesarealerne i vores Ørestad ejendomme med grønne planter.


Grønning Plantemiljø tilbyder at etablere grønne miljøer hos vores lejere og sørge for den løbende pasning af planterne.


Det er muligt at leje planter og krukker, hvis I ikke er interesserede i at investere i jeres egne beplantninger.

Med den ordning betaler I et fast månedligt leje- og servicevederlag, som indbefatter:

  • Leje af planter og krukker
  • Plantepasning
  • Plantegaranti

 

Når der er indgået en planteserviceaftale, garanterer Grønning Plantemijlø, at planterne altid fremstår præsentable og velplejede. Den faste stab af faglærte gartnere sørger for planternes trivsel.


Kontaktinformation
Ulrich Grønning
Tlf: 70 20 27 26
E-mail: info@gronning.dk


Mere information
Grønning Plantemiljø

Rengøring

Daglig rengøring:

  • Daglig rengøring (individuelle løsninger efter behov)
  • Vedligeholdelse og pleje af gulve

 

Vinduespolering:

  • Polering ud- og indvendig
  • Polering af internt glas
  • Facadevedligeholdelse bl.a. lamelafrensning
  • Rens af facade med rentvandsanlæg

 

Ad hoc opgaver:

  • Flytteopgaver
  • PC og telefonrens
  • Rens og vedligeholdelse af facader
  • Afvaskning af udvendige persienner
  • Graffitiafrensning efter groft hærværk
  • Bekæmpelse af uønskede insekter på bygningsflader
  • Vi har eget gardinvaskeri til vask/rens af gardiner
  • Vi har eget persiennevaskeri
  • Tæpperens
  • Oliering af trægulve
  • Hovedrengøring efter håndværkere/flytning
  • Og meget andet – spørg for yderligere

 

Kontakt
Helle Andersen
Tlf: 40 74 21 99
E-mail: han@aaren.dk


Mere information:
Anders Andersens Rengøring

Receptionstjeneste

Receptioner i KLPs ejendomme er bemandet af personale fra Securitas. Securitas varetager en lang række opgaver for lejere og gæster, som færdes i vores ejendomme.
 

Ud over en Securitas personale har en service- og sikkerhedsmæssig baggrund med fokus på førstehjælp, personredning, brandbekæmpelse og konflikthåndtering.
 

Blandt daglige opgaver som varetages af Securitas kan nævnes:

  • Betjening af kunder og lejere
  • post- og pakkehåndtering
  • koordinering i forbindelse med brug af af ejendommens fælles faciliteter, herunder mødelokaler, auditorium og kantine.
  • praktiske opgaver, f.eks. mindre flytteopgaver

 

Kontaktinformation:
Christian Bundgaard
Tlf.: 23 38 60 21
E-mail: christian.bundgaard@securitas.dk


Mere information:
Securitas

Fotografering

Kontakt KLP hvis du ønsker et tilbud på løsning af fotoopgaver.

 

Hjælp

Tlf: 70 26 26 61

 

Securitas servicetelefon (16.00-07.30)

Udenfor receptionens

åbningstid ved

specielle hændelser

f.eks. hærværk m.m.

 

Tlf: 70 26 88 24